Złożenie zamówienia na mapę.
Krok 1 - Wybór rodzaju osoby.
Funkcjonalność nie wymaga logowania (posiadania loginu i hasła).
Aby złożyć zamówienie trzeba wykonać następujące kroki:
1. Wybór rodzaju osoby (określenie czy Zamawiający jest osobą fizyczną czy prawną)
2. Określenie danych Zamawiającego - oddzielnie dane osoby fizycznej, oddzielnie prawnej.
3. Odbiór wiadomości email, kliknięcie na link w wiadomości umożliwiający przejście do portalu.
4. Określenie szczegółów zamówienia i wysłanie zamówienia.
5. Dla prostych zamówień automatycznie zostanie wystawione DOO i możliwością dokonania płatności. Dla pozostałych zamówień w czasie godzin pracy UM zostanie wysłany mail z linkiem do DOO i płatności.
6. Podgląd dokumentu DOO zamówienia i wykonanie płatności internetowej.
7. Odbiór maila z możliwością pobrania dokumentów i opracowań lub z informacją o innym zadeklarowanym sposobie odbioru.
Czytaj wskazówki i stosuj się do nich, by uniknąć błędów. Pola oznaczone czerwoną gwiazdką są obowiązkowe.